söndag 5 februari 2017

Jag kom av mig lite

Jag kom av mig lite. Inte okej.... inte alls faktiskt. Men sådant är livet. Det händer en massa saker som man inte tänkt sig och så tappar man fokus. Hälsporre och skoskav är några av de saker jag skyller på trots att jag egentligen är emot att skylla ifrån sig. Sötsuget från helvetet har också drabbat mig. Visst jag har klarat av att hålla mig ifrån godis, men kakorna har varit många. Fick till exempel för mig att göra en smet muffins som jag sen glatt smaskade i mig. Sen har jag varit så vansinnigt orutinerad att jag två veckor på raken glömt köpa hem frukt. Bästa och viktigaste basvaran i mitt hushåll.
Nu har jag i alla fall mat planerad för veckans om kommer. Skoskavet är förhoppningsvis på bättringsvägen så jag i alla fall ska kunna ta mig ut en liten runda i grådasket och för tillfället (och vidare in i framtiden) så finns det inga bakverk hemma.
Nästa vecka har jag bestämt ska bli en sockerfri vecka. Med det menar jag inte att jag kommer lusläsa alla förpackningar för att se om matvarorna innehåller socker, utan det är det mer synliga sockret som ska uteslutas. Jag börjar med en vecka - som jag hoppas blir 10 dagar, som blir till en månad och så vidare...

Why is it you can’t get rid of that stubborn belly fat and finally achieve a flat stomach (well, if you are trying)? What exactly you need to know and do to lose your muffin and get toned & flat abs?:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar