lördag 16 augusti 2014

När man tyvärr mår lite dåligt

Hej hopp. Igår gjorde jag något som egentligen är en dödssynd när man försöker gå ner i vikt - jag drack alkohol. Eller rättare sagt champange-ish. Maken och jag hade hyrt en badtunna för andra ändamål men vi var tvungna att inviga den lite själva. Därför blev det tre timmar i tunnan med lite bubbel. Eller rättare sagt mycket bubbel. Det var jätteromantiskt och mysigt men tyvärr mår huvudet idag som det förtjänar.

I vanliga fall när jag är bakis (var lugna - det händer ungerfär 1 gång vart annat år) så brukar det alltid hjälpa med mat och onyttigheter. Ost och chips brukar vara mina bästa vänner. Men inte idag. Jag kör på min diet som vanligt. Men något måste man ju få trösta sig med. Därför sitter jag och tittar på Youtube-kanaler som visar massa trevliga bakverk. Självplågeri tror jag visst att det kallas....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar