tisdag 17 januari 2017

Mål för januari

Jag tänkte ju att jag skulle bjuda på lite delmål varje månad så här kommer mina mål för januari.

Stuck in a rut? Check out these 20 inspirational travel quotes that will give you a serious case of wanderlust.

✮ Få ordning på mitt vattendrickande. För tillfället dricker jag väldigt dåligt. Målet är att få i sig åtminstone 2 liter per dag. Jag mäter det genom att fylla på en 1,5 litersflaska varje morgon. den ska tömmas och fyllas på en gång till.
✮ Få till mist 10 promenader på de återstående veckorna.
✮ Planera middagarna för resten av månaden så jag får in en rutin på detta.
✮ Öka mitt grönsaksintag. Någon form av grönsak till varje måltid.
✮ Gå ner 2 kg i vikt.

Dessa fem mål känns som en överkomlig start på min viktresa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar