tisdag 17 januari 2017

Sol i januari

De senaste dagarna har det varit underbart väder här nere i sydöstra Sverige. Vi har haft ett par minusgrader, vindstilla och strålande sol. Som gjort för att klä på sig varma kläder och ut och promenera i skog och mark. Vilket jag har gjort tre dagar på raken nu. Underbart! Och det ser faktiskt ut att bli lika fint väder idag.


Sämre utsikt än så här kan man definitivt ha. Denna rundan jag gick i går är så bra för den är precis 5 km. Dessutom är det väldigt backig så man får ta i lite på sina ställen. Bland annat innehåller den backen från helvetet där man flåsar ordentligt när man kommer upp.


Förutom det fina vädret så var det en ganska så seg promenad. Det fanns absolut ingen kraft i benen och det gick riktigt långsamt. Kan bero på mindre mat och det kan bero på att jag dagen innan gick ganska så fort. Oavsett så känner jag att det inte gör så mycket. Huvudsaken så här i början är ju helt klart att jag kommer ut. Tempot får komma allt eftersom.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar