fredag 14 december 2012

Fredag morgon del 2

Ja jag kom till gymmet denna morgon och denna gången kom jag ihåg schampo och duschtvål. Däremot kom jag inte ihåg borste och fondation så fick komma till jobbet enbart halvsminkad idag. Att jag inte ska lära mig att packa kvällen innan.
Men skönt var det i alla fall att träna (inte hunnit med gymmet sen i söndags). Jag sprang en halvtimme trots att det var väldigt tungt i början och sen sprang jag även lite intervaller på slutet. Maskiner där emellan även om jag inte riktigt hann med alla jag ville. Förvånansvärt mycket folk en fredagmorgon.
Nu däremot har jag grymt ont i min fot. När man har dåliga fötter fot som jag och sen inte har de absolut bästa skorna så får man väl skylla sig själv misstänker jag. Men det är inte helt angenämt ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar