lördag 8 december 2012

Klappar köpta - nästan klar

Idag har jag faktiskt känt mig rätt så lat. Har inte fått till någon motion i form att av till exempel ut och gå. Däremot fick jag 35 minuter skottning av snö som får räknas till dagens motion. För det är trots allt att röra på sig och jag lär definitivt känna det i ryggen i morgon - trots lätt snö. En hel del springande på stan blev det med, även om det hade blivit effektivare shopping om jag sprungit själv. Men det var trots allt väldigt trevlig att fördriva de timmarna tillsammans med sambon. Dagen på stan avslutades på Subway som jag varit grymt sugen på nu ett tag. Jag skyller på Biggest loser som jämt gör smygreklam för dem. Men gott var det i alla fall.
I morgon väntar gymmet på mig. Ska bli väldigt skönt att få svettas lite.

Nu blir det sängen med en bok och sen ska jag sova.

God natt till alla där ute i vårt avlånga land - och resten av världen med för den delen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar