fredag 14 december 2012

Ut och äta

Måste säga att gårdagskvällen jobbarträff på restaurang blev över förväntan. Mycket trevligt sällskap, roliga diskussioner och god mat. Jag åt förmodligen för mycket, men jag lyckades hålla mig undan från efterrätt och dessutom blev det "bara" två glas vin. Jag tänker inte på något sätt börja gnälla på mig själv nu över den konsumtion som faktiskt var i går kväll för a) jag hade väldigt mycket kalorier kvar att äta för (ett dagsintag + lite till) och b) ibland måste man faktiskt få njuta av att bara vara och leva livet. Jag får helt enkelt ta och gå en lång prommenad i kväll för att förbränna allt underbart kött och de goda såserna. Kan ju förresten skriva att det var Fondue jag åt och det är verkligen en riktig höjdare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar