söndag 30 december 2012

Vägning #8


Som ni ser så saknas vägning nummer 7 och den skyller jag på julen. Jag vägde mig på fredagen (vilket inte är min vanliga dag) och det var en vägning efter en vecka med den värsta förskylningen. Trots det hade jag gått ner 3 hg. Så utgångspunkten var 91.6 kg när jag ställde mig på vågen i dag. Och trots jul och slapp och massor med gått så väger jag nu 89.5 kg. Har alltså tappat 11 kg nu vilket känns fantastiskt bra. Är dock lite skeptisk till den siffran eftersom jag inte åt så där jättebra igår. Men det lär jag märka nästa vecka.
Det är också dags att ta fram måttbandet idag. Lite synd att jag glömde göra det innan frukost men det lossas vi inte om.
Mage: (121 cm) - 111 cm = -10 cm
Midja: (101 cm) - 92 cm = -9 cm
Lår: (74 cm) - 64 cm = -10 cm
Vad: (41 cm) - 37 cm = -4 cm
Bröst: (120 cm) - 111 cm = -9 cm
Rumpa:(119 cm) - 111 cm = -8 cm

Har inte hänt jättemycket vad gäller centimetrarna men det går sakta men säkert neråt.

Min nurvarande vikt är 89,5 kg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar