lördag 1 december 2012

Städa städa varje freda och så varje jul...

...det tycker jag är kul. Eller absolut inte!

Nu är definitivt dagens kalorier förbrända. Städat hela dagen och tydligen förbränner det rätt så bra. Men nu är här i alla fall adventsfint och det är bara att sätta sig med en kopp varm te och en bok i morgon bitti med det första ljuset tänt framför sig. Den enda missen är i och för sig att jag inte hade några vita ljus hemma till mina stakar. Men som tur väl är bor inte mamma så långt bort så hon får rycka ut när sambon har försvunnit med bilen.
I övrig har jag faktiskt varit ute och sprungit idag med. Det ska bli min lördagsrutin. Men det var svårt att klä sig idag eftersom det var 7 minusgrader ute när jag steg upp. Och eftersom jag är en väldigt oruttinerad löpare så hade jag definitivt klätt mig för varmt för dagens aktivitet. Framför allt kände jag det när jag väl hade löpt färdigt och började gå istället. Då hade jag på tok för mycket kläder på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar