söndag 16 december 2012

Vägning #6


Denna veckan har varit rätt jobbig. Jag har jobbat mycket sena kvällar (eller i alla fall sena för mig) och då finns det helt plötsligt inte så där jättemycket tid kvar för tränande aktiviteter. Jag har i alla fall varit ute och sprungit denna veckan och det är jag väldigt nöjd med. Sen kom ju som sagt den där tråkiga förkylningen krypandes i fredags. Idag känns det i alla fall lite bättre än i går så det blir nog inte så farligt i alla fall.
Vad gäller vågen så är jag faktiskt nöjd med tanke på hur veckan har varit och hur mycket vikt jag faktiskt förlorade förra veckan. Nu står den på 91.9 kg. Minus 0.8 från förra veckan. Inte lysnade men ok. 1.4 kg kvar till 10 kg. Det kanske går, kanske inte - ska inte ha för höga förhoppningar om det - med tanke på att jag dessutom ska väga mig på redan på fredag nästa vecka eftersom vi åker iväg till svärföräldrarna fredag kväll och firar jul där. Hur som helst hade det varit en perfekt julklapp.

Min nuvarande vikt är 91,9 kg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar