fredag 9 november 2012

After work

Denna veckan har gått över förväntan bra måste jag säga. Har inte direkt varit sugen på att vräka i mig det ena eller det andra som jag brukar göra i vanliga fall. Men ikväll kommer det stora provet. After work står på schemat. Mat och dryck på en pub. För det första brukar det ju inte serveras världens nyttigaste maträtter på pubar. Dessutom vill jag väldigt gärna ha något gått att dricka till, lite vin eller nån cider. Och dessa innehåller kalorier så det räcker och blir över. Har heller inte hunnit ut och röra mig i eftermiddag för att käna några extra kalorier. Men jag få se kvällen som dels ett prov, och dels lite belöning. Dessutom lär jag inte klara av några större mängder alkohol eftersom jag har dragit ner så kraftigt på maten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar