lördag 10 november 2012

Klapp på axeln

Jaaa... Jag har trots allt lite motivation och jävlar anamma i mig. Fick för mig att jag inte skulle orka ut och gå idag. Det skulle ta för lång tid vid datorn, jag behövd vila idag efter en lång och jobbig vecka, jag kunde ut och gå i morgon bitti innan vägning istället. Underflykterna var många. Sen tittade jag på ett avsnitt av Biggest loser season 13 och deras motto denna säsong var no excuses. Så var för ska jag. Så det fina understället på, snöra gympaskorna, leta fram reflexvästen och ut. Sen var det i och för sig inte helt lätt att ge sig av. Fick nämligen vända en bit in i runda eftersom jag fick sällskap av våra två kattungar. Jag tyckte inte de behövde följa med hela rundan nämnligen. Men jag fick ju 10 minuters extra promenad på det sättet. Så 50 minuter sammanlagt i kväll. Inte snabbt och ont i min fot får jag men runt kom jag. Nu förtjänar jag en klapp på axeln av mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar