lördag 10 november 2012

Lördagsnöje

Idag spenderas en lång dag framför datorn. Skriver ett reflektionsarbete till kursen jag gåt för tillfället, äventyrspedagogik. Det är inte det bästa för varken humöret eller karaktären att vara stillasittande en hel dag. När jag sitter vid datorn har jag som vana att äta. Andra äter framför tv'n - jag gör det framför datorn. Framför allt vill jag hela tiden ha något litet att knapra på. Kan lova er att det inte är bra för figuren. Hittils har jag lyckats stå emot rätt bra. I alla fall med småätandet. Endast en clementin har slinkit ner och då var det faktiskt mellanmålstid. Dessutom ett antal koppar te, men de behövs för motivationen.
Dagens middag i övrig blev bakad potatis med minikeso, räkor, rödlök och avokado. Mums filibaba. Och ikväll har jag tänkt unna mig några morotsstavar med lite dipp till. Bara för att det är lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar